Peutergym weer van start

Goed nieuws! Vanaf maandag 16 september start de peutergym weer. We hebben een les van 10.00 – 10.45 uur en een les van 10.45 – 11.30 uur. De nieuwe trainster stelt zich hieronder aan jullie voor.

Hi,

Ik ben Francisca, moeder van 2 jongens van 4 jaar en een van 8,5 maand. Woonachtig in Zevenhuizen en oorspronkelijk kom ik uit Nieuwerkerk. Ik geef met NF Bootcamp al 9 jaar bootcamp training in Nieuwerkerk en sinds kort ook ouder-kind bootcamp.

Ik ben graag in de natuur, ik hou van een zo low-toxic mogelijk leven; ik maak veel zelf, denk aan yoghurt, bottenbouillon, wasmiddel, dagcreme etc. Uiteraard sport ik zelf ook graag. Voorheen heb ik aan Crossfit gedaan en nu train ik voornamelijk thuis zowel HIIT als kracht om een beetje fit te blijven om straks achter 2 jongens aan te kunnen rennen 😉.

Ik heb zin om de kindjes lekker te laten bewegen en zie jullie graag op de maandagochtend!

Sportieve groetjes Francisca